Lite trevligt småprat om Soludden!

Hej och välkomna till ett nytt inlägg! Jag har varit upptagen de senaste månaderna/veckorna. Jag har varit och träffat mina kompisar som jag inte träffar så ofta, och vi växte upp på samma barnhem. Vi träffas 1 gång varje år, och det tycker vi är jätteroligt! Vi är lika många år, och alla kommer att fylla 11 år. Alla fyller år på sommaren förutom någons lillasyster som är 3 år yngre och fyller år någonstans på våren. Men aja, nu ska jag berätta att en av mina kompisar har en blogg! Den heter: molnetsblogg.blogspot.com. Jag har varit på ett ställe som heter Soludden, och lekt med mina kompisar. det finns en liten strand inte så långt bort från huset, där brukar vi bada, men i år va det inte så fint väder där, men vissa badade ändå. Jag badade inte för att jag tyckte att det var för kalt i vattnet. Om det regnar och är kallt ute, så leker vi alltid kurragömma eller så sitter vi och spela Minecraft på våra iPad's. När vi ska äta så sitter vi och väntar på varandra. Jag längtar redan tills nästa år! Då träffas jag och mina kompisar igen! Vi är där från en torsdag till en söndag, alltså bara 4 dagar! Varje gång så tycker vi att det går så fort så att vi vill vara där i en vecka istället. Det skulle vi tycka vara roligt. Ps: Idag har jag familjedag!

Jag hoppas att ni har haft det bra när ni har läst min lilla berättelse här! Vi ses i nästa inlägg! Ha det bra!

Kommentarer

Populära inlägg